jag känner mig så obekväm och stel

Ibland kommer jag på mig själv, om jag är ute och går, kollar på tv, umgås, gör vad som helst så håller jag andan, sen kommer jag på mig själv med att jag inte får luft, som om jag vore rädd att andas, vad är det för jävla hittepo?

En annan sak är att det känns som att något kniper åt alla blodådror och sånt i hela min kropp sen när det släpps så kommer det en sjuk ström av något till hjärtat som verkligen tynger ner mig och gör ont, alltså inte smärta utan mera en explosion utav känslor så jag blir helt yr, skulle bara vilja skrika och kasta allt jag har i min lägenhet ut från fönstret som kan gå sönder bara för att få förstöra något. Innan någon annan hinner före.
Skit ner er, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0